ΑΛΙΚΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΛΛΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΘΕΜΑΤΑ

19 Ιανουαρίου 2019

ΜΉΝΥΜΑ ΑΓ. ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

https://www.porfyrios.gr/youtube
Η  ομιλία του Αγίου Πορφυρίου απομαγητοφωνημένη
Ακούστε με, ακούστε με!!
Μην καταράσθε. Να μην πεις ποτέ «Θα τον τιμωρήσει ο Θεός έτσι που κάνει αυτό» ποτέ να μην πείτε.
Μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να το καταλάβουν. 
Δεν πρέπει να βάζουμε το κακό στο μυαλό μας. Να λες, «αυτόν θα τον τιμωρήσει ο Θεός. Δεν φέρνεται καλά».
Με ακούτε; Δεν πρέπει ούτε στο μυαλό μας να το βάλουμε, ότι θα τον τιμωρήσει ο Θεός.
Αλλά σαν τον Στέφανο να το λέμε, «Μην στήσεις την αμαρτία ταύτην»
Το είδατε τι άγιο που ήταν του Στεφάνου΄;
Λοιπόν παιδιά ακούστε με, σας το λέγω ειλικρινά. 
Το έχω καταλάβει καλά, μην καταράσθε, μην καταράσθε και μην λέτε ούτε και αυτό: «Δεν μπορεί ο Θεός να τον αφήσει αυτόν, πρέπει να τον τιμωρήσει.
Με ακούτε; Αυτό ποτέ να μην το πείτε. Αυτό δεν φαίνεται αλλά μολύνει την ψυχή...
Διότι ένας που το λέει αυτό, δεν έχει και καλή ψυχή και η ψυχή του, δεν είναι εντάξει.
Άμα θα τον εξετάσεις θα τον δεις άνθρωπο αγχώδη, νευρικό, στενόχωρο.
Κι όμως όπως το λέει: Μπορεί να το λέει καλά, αλλά η ψυχή του μολύνεται, ο ίδιος καταράται και παίρνει το κακό. Εκείνο που δεν θα καταλάβει, μπορεί να είναι, ένα σφίξιμο στο στομάχι του σε λίγη ώρα. 
Εγώ σας το λέω, αυτό εμποδίζει τον αγιασμό της ψυχής μας...
Γι αυτό σε κάθε δυσκολία θα πρέπει εκ' βαθέως να ευχόμαστε.
Είναι κάτι μυστικό. Δώστε προσοχή γιατί εγώ, το λέω με πόνο αυτό που σας το λέω.
Είναι κάτι μυστικό, που ενεργεί ο διάβολος στους ανθρώπους, τους νευρωσικούς, με μία πολλή μεγάλη και κακιά δύναμη!
Εγώ εκείνο που έκανα τότε, που μου συνέβηκε, πήγα και το εξομολογήθηκα μετά δακρύων.
Αισθάνθηκα ότι, ευχήθηκα και είπα, Παναγίτσα μου, Καν' τον αυτόν τον άνθρωπο που Σε βλαστημά, να επικαλείται με λαχτάρα το όνομα Σου. Και όντως έγινε έτσι ακριβώς. 
Τόσα χρόνια στο Άγιο Όρος, όχι την Δόξαζα, Την λάτρευα! Την Παναγία Μητέρα.
Άκουσα αυτός να Την βλασφημεί και μου κακοφάνηκε.
Όμως μεσ' το μυαλό μου έχει γίνει ιδέα, ότι μπορεί να λες κάτι και ασυνείδητα να μην είναι.
Δηλαδή, να μου λες εμένα, «Συγχώρα με γέροντα, γι' αυτό που σου έκανα», και μέσα σου να μη με συγχωρείς.
Δηλαδή αν σου ζητήσω συγνώμη και σε παρακαλέσω, να λες «Θεός σχωρέστον» αλλά μέσα σου να είναι το τραύμα, το οποίο ενεργεί κακώς κατ' εμού.
[Όσο πιο μεγάλο εγωϊσμό έχουμε, τόσο δύσκολα συγχωρούμε.
Ο εγωϊστής πληγώνεται περισσότερο και πονά περισσότερο.
Ριζώνει στα έγκατα της πληγωμένης ψυχής του ο πόνος που του έχει δημιουργηθεί και έτσι δύσκολα ξεχνά.
Γιαυτό αγαπητέ, εσύ που προκάλεσες τον πόνο, την προσβολή, στον συνάνθρωπό σου:
Πρέπει η συγνώμη σου να είναι ανάλογη με τον πόνο που προκάλεσες.
Να δει στο πρόσωπό σου ότι μετάνιωσες πολύ.
Έτσι θα σε συγχωρέσει πιο εύκολα ο συνάνθρωπός σου. Διαφορετικά δεν δέχεται μέσα του την συγνώμη σου.
Του ζητάς να σε συγχωρέση και ενώ σου λέει είσαι συγχωρεμένος, αυτός μέσα του δεν αισθάνεται την συγνώμη σου. Και ενεργεί εναντίον σου η κακιά δύναμη της πληγωμένης ψυχής του].
Πηγή: https://youtu.be/-AoPhigU8HU 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Αναγνώστες